Bara ännu en dag på lovet

Ja nu var det väl någon dag sen man bloggade.. har inte haft internet eller ork. Vet inte riktigt vad jag ska skriva för den delen heller.. lovet är i full gång och om bara någon vecka eller så så sitter jag och Suss på flyget till de bästa dagarna i våra liv. Fyfan vad bra vi kommer ha det, minnen för livet ska skapas.
Har ju varit på bio och sätt "Twilight 3 Eclipse" och den var faktiskt riktigt bra, ser dessvärre inte emot fyran men klart den ska ses när den kommer med min klassiska twilight partner.
I söndags spenderade jag dagen och kvällen tillsammans med Vicky och Anna, det var mysigt med sex and the city kväll. Och igår var jag i stan med min kusin Julle, det var så länge vi sågs så det kändes riktigt bra faktiskt, får bli oftare. Råkade handla lite på rean, det är en förbannelse. Fick med mig hem en ny klocka, nya solisar, två nya ringar och två nya armband. Kan dessvärre inte visa er eftersom min kamera blev snodd på midsommar. Ska köpa en ny men det får bli efter min och Suss resa när jag vet hur mycket jag har att gå på.
Nej nu ska jag borsta gaddarna och tråka vidare.
Ciao /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0