2 weeks of independence

Nu har vi storhandlat till lägenheten och min roomie har även flyttat in, nämligen Mia älskling! :D
Är så himla glad för att jag ska slippa bo där själv, fick lite smått panik igårkväll när jag insåg att jag skulle bo där helt själv i två veckor. Men nu känns allt bra och i sin ordning igen. Vi är nu hemma hos pappa och jag har packat lite för mycket som i vanlig ordning men det måste ju finnas att välja på. Pappa ska även hjälpa oss med tv:n och så förhoppningsvis så ska vi lyckas koppla ihop tv:n och datorn så kommer de här bli finus fanus.
Nu är det bara solen som ska komma tillbaka och bränna min hud så är livet precis som det ska.
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0