Digital Kamera till salu

Jag fick en helt ny kamera av en väns vän för att han tyckte min var så ful men strax efter att jag fått kameran av honom så fick jag en ännu bättre kamera av pappa så FUJIFILM kameran är  som ny, oanvänd och har orginal förpackning. Förpackningen har blivit öppnad eftersom att jag har tittat på kameran men det är inga repor eller andra skador eftersom den är oanvänd. Kameran går på batterier då det ska vara av typen 2xAA batterier.

Lite fakta om kameran
Pixeln ligger på 5.1
Märket är FUJIFILM
Modell är FinePix A500 Digital Camera
Super CCD
Färgen är silver
I kartongen
2 cd-skivor var av en är för installation och den andra är manual på svenska.
USB-kabel
Video kabel
Handsnöre
Instruktionsbok

Fujifilms egna beskrivning på kameran: 

A500 är gjord för enkel användning och passar som familjekamera också vid krav på högre kvalitet till plånboksvänligt pris. Kameran har Fujifilms egen Super CCD HR sensor med 5,1 miljoner pixlar för bilder i hög kvalitet även i stora format. Val av känslighet upp till ISO 400, 3x optisk zoom och makro samt blixt- och motivprogram gör att kameran lämpar sig bra för alla vanliga motiv och situationer.

En fördel är att A500 kan lagra bilder på ett interminne. Man kan också använda minneskort. Kameran har både sökare och bildskärm. Kameran kan användas med vanliga, lättillgängliga alkaliska AA batterier eller med laddningsbara NiMH AA batterier. PictBridge funktion möjliggör bildutskrift utan dator.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Har du sålt kameran?

2010-07-25 @ 17:13:54
Postat av: Madeleine

Nepp, den finns kvar för försäljning. Är du intresserad? :)

2010-07-27 @ 15:01:39
URL: http://madeleineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0