Tisdag

Tjena folks! Idag är det tisdag, vilket betyder arbete imorgon, ångest!! Men som tur är har jag delat ut cv:n idag så förhoppningsvis så kommer i alla fall några att höra av sig.
De senaste timmarna har jag spelat wii tillsammans med Deniz och hans mamma. Det gick bra, vann över Deniz varje gång på bowlingen, stolt. Hade egentligen tänkt att åka till pappa idag men eftersom han är sjuk och mamma hade hela huset fullt med små snorungar fick det bli hemma hos Deniz, men här trivs jag ändå fin fint så det gjorde inget.
Jag ska också meddela folket att jag har shoppat idag, wihu! Love it. Bilder får dock komma senare då jag inte har någon kamera med mig.
Med hem följde:
3 bh:ar (fick av Deniz)
5 trosor
1 parfym
1 mysig hood
1 armband
Känner mig mycket nöjd med mina köp och jag kan knappt bärga mig tills jag blir brun och får bära det fina underkläderna till, kommer bli mer än super snyggt.
Med tanke på brun.. vill utomlands!! Sol, bad, drinkar, avkoppling och shopping är vad jag behöver just nu. Så fort jag fått jobb är det spara spara spara som gäller så ska jag dra sen till något varmt ställe där jag kan bara njuta.

Snälla människor, ge mig det jag behöver, semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0