EMMA 20ÅR!!!

Idag är det många news att dela med sig av.. men eftersom jag inte har så mycket tid innan jag ska sticka iväg och möta Sussi så får vi tar det kort och gott. Dagen började med att vi gick upp och gjorde oss i ordning för begravningen och efter det kommer news nummer 2, jo min bästa vän och hennes familj har fått 15 st små välskapta valpar som var med i tidningen metro idag. News nummer 3 är att jag hoppas att en vän fick fint resultat i rättegången idag(förjävligt att sånt ska behövas) och sist men inte minst, news nummer 4 är att Emma fyller 20 år idag! Ett stort GRATTIS till henne!! Det är dit jag ska alldeles strax och fira och sen var det slut på det hela, tror jag. Om jag inte glömt något i all världens fart men om jag gjort det så kan det ju inte varit så viktigt. Hur som helst, hoppas ni haft en bra dag, det har jag. PUSSAR /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0