2010

Jaha, då var det 2010 då. Mitt nyår var mycket trevligt. Jag spenderade det med min pojkvän och Sussi. Så.. dagen började med att jag, mamma och lillebror åt en mysig och trevlig middag. Sen åkte jag och Dempan in till Zinkensdamm för att möta upp Sussan på en fest. Vi var hemma hos en tjej som hette Niki, förfestens sällskap var mycket trevligt och det tog inte lång tid innan det blev dags att springa mot fyrverkeri platsen där vi alla kollade på fyrverkerier och drack champange in på det nya året. Där efter drog jag, Dempan och Sussi till strandvägen där vi festade vidare.
Kvällen slutade väl sisådär för mig men det gör mig ingenting för att jag hade ändå haft det så trevligt innan.
Dagarna efter det har jag tagit det lungt och städat hemma. Snart är det den 5 januari, vilket betyder att min älskling blir 18 år.. känns konstigt. Men jag ska fira honom på bästa sätt ♥
Tyvärr har jag inga bilder att publicera då kameran är hemma hos min pappa men detta ska naturligtvis visas. Något jag blev lite besviken på var att jag tog inte många bilder alls, tror att jag har kanske 8 bilder från nyåret, it sucks. Men får se till att langa nyårs bilder nästa år då vi ska fira ett gäng i fjällen.
Hur som helst, tackar alla som medverkade denna nyår, speciellt Deniz och Sussi, love you guys.
Nu ska jag och älsklingen lägga oss ner och kolla på en film. Hoppas ni får en lika mysig kväll som jag,
Love /M

JUSTE! Glömde att nämna att jag och Deniz firade 13 månader den 1, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0