18års dag

För 20 minuter sen var det dagen då min älskling fyllde 18 år, GRATTIS älskling!!! ♥
Av mig fick han en morgonrock, helkroppsmassage med olja och sen så på fredag ska jag bjuda ut honom på middag, oh vad jag längtar.
Hans 18 års dag har firats ända sen klockan 15.00 idag tills nu.. det har varit trevliga gäster och trevliga presenter$ till Deniz.. buy me a new pair of shoes? (a) hihi


I övrigt har jag funderat.. mitt nyårlöfte är ju som sagt att inte äta godis på ett år.. men det grejar jag va? Javisst.
Men jag har även satt upp några missions för mig själv.. jag ska ta tag i en viss person, missuppfatta mig inte. Det är en person som betyder väldigt mycket för mig och som har försvunnit som jag saknar något enormt. Jag har länge velat tagit tag i det men jag är ju som jag är.. hopplös. Men nu har jag bestämt mig för att ta tag i det. Jag är väl rädd för att det inte ska bli som det var innan när vi umgicks..
Men nytt år betyder nya möjligheter och därför hoppas jag på det bästa.
Love /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0