Trevlig helg

Lördags kväll.. idag har jag vaknat upp med kära Sussi då vi har för det mesta legat framför tv:n och segat efter en super mysig fredagskväll. Vi lagade middag, drack vin, spelade kort och snackade en hel del goja. Älskar myskvällar, speciellt med dom som man tycker om.
Hur som helst, klockan 17.00 var jag och Deniz vid globen i största hugg, taggade för ett träningspass. Och det gick bra faktiskt, helt sjukt hur mycket instuktören orkade, men han var tydligen en av världens kändaste instruktörer. Och det förstår jag, han var grymt bra.
När träningspasset var slut så fick vi s.a.t.s goodiebags, har faktiskt inte gått helt igenom den än men jag vet att vi fick vitamin dryck, fun light, poweraid och en kill-tidning? Hm..
Efter globen så blev det hem, äta kebabsallad och kolla på melodifestivalen. Vilket btw inte slutade bra, hallå rödtotten (melodi nr 3) borde gått vidare till globen, hon var bäst, förstår inte hur folk röstar. Hur som, nu har jag precis duschat och jag och Deniz ska kolla på en skräckis.
Imorgon är det som sagt råplugga på geografi provet, it sucks. Men det överlämnar jag till att bli morgondagens misär.
Godnatt alla sötisar /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0