Sjuknos

Godmorgon sötnosar!
Idag är det fredag, äntligen! Har averkat första lektionen och har nu håltimme. När skoldagen är slut bär det hemåt för att sitta barnvakt. Inte så händelserik? Nej jag vet, men ska göra likt igårkväll hjälpa lillen med matte läxorna.
I övrigt har jag åkt på en hemsk förkylning som min kära pojkvän smittat mig med, jätte uppskattat! Så nu är jag snurvlig med röd nos, känns mindre attraktivt men men. Hoppas på att bli frisk så fort som möjligt. Annars mår jag väl bra.. ska försöka ta det så lungt som möjligt i helgen så jag slipper vara sjuker på lovet. Ni andra får ha en super helg och ta vara på lovet, det kommer gå fort.
Kram /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0