Handlar allt om pengar?

Wihu! Imorgon är det tjejkväll som gäller! Känner mig riktigt taggad, jag, mamma och Sussi. Ska bli så himla mysigt. Först tråkigt jobb, köpa nya älskade chic tidningen, gå i stan med Sussi, gå på bh-kväll och sedan åka hem och njuta av min lyxiga goodibag. Kan knappt vänta. Det går bra nu, och på fredag eller absolut senast på tisdag nästa vecka börjar mitt gamla nummer gälla igen, hoppas att jag fått något jobb som inte gått till någon annan. Oh, känner att det börjar gå framåt nu. Det enda som fattas är alla miljoner som jag behöver för att kunna köpa alla de där "måste ha" måstena. Är som besatt, kan inte låta bli att tänka på dom.

  • En skidjacka som det är 40% rea på kostar nu 2160kr
  • En underbar dröm klänning som kostar 1695kr

Och sen så vill jag ju ha allt annat härligt men de två ovan är några som jag bara måste ha. Får väl se, de är också de dyraste av allt de jag vill ha, typiskt mig. Är man onormal om man mår dåligt över att man inte har pengar att shoppa för? Eller kallas det bortskämd/ girig? Jag är nog girig när det kommer till shopping. Dessvärre får jag aldrig leva ut min shopping galna sida, MÅSTE få ett jobb så jag kan börja leva.
Men sen måste pengarna räcka till i sommar också när jag och Sussan ska ut på äventyr, oh så jag längtar. Fyfan vad kul vi kommer ha. "Kom dit och ingen visste vilka vi var, åkte hem som legender". Oh ser framför mig vår sommar, its gonna be the best!
Xoxo /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0