BH- kväll och goodibags med mamma

Heej bloggen! Igår var jag som sagt på bh-kväll med mamma (Sussi var sjuk) och det var faktiskt riktigt mysigt. Jag och mamma var såklart en av de 300 första så vi fick lyxia goddibags, och det var dom faktiskt. Det bjöds på vitamindryck, champange, minimunkar, muffins och självklart massor av underkläder.
I goodibagen:
1 söt trosa
2 nagellack
1 bok
1 notbok
1 chic tidning
1 läppglans som dofta choklad
20% rabatt på Twilfit
1 Volym mousse
1 häfte med skönhetstips
1 Läkerolask
Tror att jag fick med allt, vart super nöjd med alla produkterna. Och dessutom fick jag med mig hem 3 par nya trosor som mamma köpte till mig. Hoppas de kommer göra fler event för detta var det mysigaste jag gjort med mamma på länge, himla trevligt. Snart ska jag och mamma gå och utnyttja våra 20% rabatt på Elle Macpherson's nya underklädes kollektion som förövrigt var super fin.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0