We've got to hold on to what we've got

Igår var det måndag och lyckligtvis var jag ledig, mycket skönt.
Idag var det avslutning i skolan och efter ett minst sagt kasst uppvisande så åkte jag hem och började laga i ordning kvällens matlåda till jobbet och när det väl var klart började städningen. Har nu diskat, dammsugit, vattnat blommor, moppat och lite annat som måste göras, man ska inte kasta sten i glashus haha.
Har spelat sönder youtube på glee låtar eftersom min dumma itunes fått för sig att inte funka. Ikväll jobbar jag stängning tillsammans med Johan och två andra tomtenissar (denna vecka ska all personal ha tomteluvor på sig), minns jag inte fel så är det jag, Johan, Eleanor och Markus som kör stänging på tisdagar.
Det blir även jobb imorgon och efter det en sväng förbi ungdomsmottagningen. Fingers crossed!
/M


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul sida! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-20 @ 02:33:49
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0