Mellandagsrea

Nu är julveckan över och vi har påbörjat nyårsveckan. Tänk vad fort tiden går. Min jul spenderades tillsammans med min familj hos min farmor och farfar. Det var en lika mysig jul som vi alltid har tillsammans och i år var mitt första år att få vara med på snapsvisorna, SCHKÅÅL!
I julklapp fick jag äntligen min älskade Sex And The City box med alla 6 säsonger, samt ett par stövlar och lite annat smått och gott. Skönt att julen är över, nu är det mellansdags rean som står på tur, igår gick jag runt i farsta centrum och kollade lite, och eftersom det är ett helt värdelöst centrum så fick jag endast med mig en mysig kofta hem för 179kr. Men idag är det tänkt att kassarna ska bli fler och pengarna färre, jag ska nämligen snart sätta mig på ett tåg in mot stan för att lunch shoppa med kära kusselin Peck och efter det åka till Nacka Forum med Mia och prova på lyckan i det härliga centrumet.
Måste dra nu om jag ska hinna med tåget.
Vi ses i julvimmlet suckers! /M


Kommentarer
Postat av: Felicia

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 02:51:56
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Sassäh

Godkväll ! ^^ jag hoppas att du har haft en bra dag, har du det?! :):) kram!

2011-07-11 @ 03:21:51
URL: http://nojjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0