Lucia

Måndag hela veckan! Nej förfan, men idag i alla fall! Har jobbat 7.00-13.00, åkte raka vägen hem och började städa, så himla skönt nu att det är rent så man slipper tänka på att man måste städa.
Lucia är det idag också, något synd att jag inte har firat det med mys. Hade velat haft pepparkakor och lussebullar men nej nej, morsan lämnade mig i ett hushåll utan pengar så kan inte köpa mig något mysigt lucia mys, vilket suger.
Men har värmt på lite glögg som jag får sitta och smutta på framför tv:n, ensam.
Det är nu man ska ha en kille som bara läser ens tankar och kommer över med mumsiga pepparkakor och varma lussebullar.
Glad lucia på er! /M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så gott med lussebullar. :P Tycker du att det är okej att man även bakar det efter lucia?

2010-12-15 @ 02:01:25
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0