Äntligen helg

Kunde inte blogga igår eftersom hemsidan såg helt f-up ut. Men nu är den normal igen och jag är tillbaka. Så vad hände igår? Jo jag skulle ha slutat 12.00 men jobbade till 13.30 för att de skulle hinna klart med rampen, tog lunch och sen så skulle Brittan iväg och röntgas så då tog jag resterande på hennes pass (är ändå lyckligtvis ledig i helgen) vilket var till klockan 16.00. Efter det åkte jag hem, lagade egna hamburgare och kollade robinson. Pratade med Sussan och planerade in söndagen, vi ska ha mys söndag med film mys, bak och annat trevligt som bara vi kan ha. Åh som jag saknat henne, vi jobbar om varandra så det blir inte så mycket att vi ses men nu har vi hittat en tid för varandra i våran lilla vardag, LÄNGTAR SÅ!
Började 7.00 imorse och nu är jag hemma ifrån jobbet, har tryckt i mig massor pepparkakor med philadelpiaost, inte bra. Kommer rulla fram i vinter, men det gör att jag håller värmen i alla fall.
Har btw hittat den absolut bästa nyårs klänningen, den är mig så jag måste bara köpa den. LÖN KOM IN!! Men om den ska sitta lika snyggt som när jag hittade den så måste jag nog sluta med mina älskade pepparkakor. SYND!

Love the life you're living, you will not get another.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pepparkakor är så juligt. :P Brukar du baka med några annorlunda formar ibland?

2010-12-18 @ 16:55:02
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0