Pigg utan energi

Det är måndag morgon och jag är pigg, otroligt nog. Jag sov nämligen bara 2-3 timmar inatt, vet inte varför. Kunde inte somna helt enkelt, men lyckades läsa ut en bra bok ialla fall. Bergdorf Blondiner, den kan jag rekomendera varmt till er som tycker om sex and the city och societetsliv.
Hur som, sitter nu i skolan, har avverkat första lektionen som jag faktiskt också kom i tid till, bra där Madde!
Har skrivit ut engelskan och ska snart bege mig mot matsalen för att äta lunch tillsammans med Sussan och Millan.
Det är en lång dag idag, slutar 16.00 och ska då hämta lillen som i vanlig ordning, kommer nog få mig en god natts sömn ikväll ialla fall, och det känns ju skönt. Kom på att jag ska tame fanimig dra mig till en hälsobutik i veckan och köpa piller för mina naglar, dom har verkligen fallerat sen jag slutade äta extra vitaminer. Längtar efter mina långa, målade naglar som gör händerna fräscha och fina.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0