Känn ingen sorg

Okej, som ni alla nog har förstått så blev det ingen Turkiet resa för oss denna månad, men jag lider inte för det. Tänker positivt och ser det som att det kommer ju vara mycket varmare senare och dessutom så hinner jag köpa nytt kamerafodral och ny bikini, har redan tittat ut en. Men nästa månad är vi redo för nya tag. Runt vecka 20 så sitter vi på flyget, i ett nytt försök att få komma iväg, men det kommer nog inte bli några som helst problem.
Idag belv det ialla fall en toppen dag trots alla motgångar. Jag, Demp, Suss och Mill bestämde oss nämligen för att dra en picknick i sommar solen och det blev ur mysigt. Vi åkte med gröna linjen till Ådalen där vi grilla korv, dunka musik, åt melon, spelade kubb och olika bollspel. Yber mysigt, älskar oss!
Dessvärre har jag inga kort men det har Suss och Mill så det räcker och blir över av, haha. Ska publicera så fort jag lyckats norpa några. Vi planerade även inför den kommande Öland resan i år, snacka om spårat. Hoppas bara vi lyckas ragga någon mer med körkort så är det som klippt och smort, ja om vi nu blir mer än dom som redan är "säkrade".
Jag längtar så himla mycket nu, vill bara komma iväg, steka, dricka och må underbart med dom jag tycker om.
Får köra en hälften i sommar, Suss, Mill och Demp med company på Öland och Mia, Vicky med familj på Gotland. Jag känner på mig att det här kommer bli den hittills bästa sommaren i mitt liv, tack vare alla roligheter som jag har att se fram emot med er.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0