It don't breakeven

Hej allesammans, dagen har bestått av tre timmars matte och ett utvecklingssamtal. Vilket gick bra, utvecklingssamtalet alltså, matten gick åt helvete med tanke på att jag har matteprov på fredag och inte fattar ett skit av vad som görs. Tror tyvärr att det kommer sluta med ett IG på detta prov, alltså G i matte b. Ville sätta vg på provet så jag får VG i slutbetyg, synd att det kommer sluta annorlunda.
I övrigt har vi nu bestämt att vi ska göra olika goda drinkar (supa oss under bordet alltså) och kolla på brasan på valborg, mycket trevligt. Känns inte som om vi måste göra värsta grejen av valborg liksom, det gjorde man förr. I år blir det mys och trevligheter med dom som man tycker om.
Men nu sitter jag hemma hos Deniz ialla fall, har varit hemma hos mamma och lämnat lite saker, saknar mitt hem och min familj något enormt men vad ska man göra. Can't live with, can't live without under samma tak. Ska snart åka hem till pappa och öva inför nationella imorgon, well thats sucks! Önska mig lycka till inför det..
/M

ÄLSKAR LÅTEN♥

Kommentarer
Postat av: Jag

Hej! Jag har nyss startat upp en lite annorlunda stilblogg. Kika gärna in på http://snostilen.webblogg.se



2010-04-29 @ 14:18:35
URL: http://snostilen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0