Årets första kryssning

JA! Galen och spontan som jag är raggade jag upp tre brudar på tisdags kvällen som skulle åka med på kryssning klockan 6.00 på onsdagsmorgonen därpå. Givetvis fick jag med mig min trogfastne Mia, med syster Vicky och kompis Frida. Klockan sex på morgonen var vi på plats i värtehamnen och hämtade ut våra biljetter och ställde oss i kön. Efter ett tag upptäcker vi att båten heter Silja Europa och inte Silja Galaxy, som vi hade bokat men det oroade inte oss utan vi gick på båten och sen började äventyret.
Kryssningen bestod av fyra tjejer, tre killar och en massa galna finnar som parta loss och hade det allmänt trevligt. Det vart kanske inte den bästa kryssningen men den var definitivt rolig och minnesvärd ialla fall. Spontant och härligt, precis som jag vill ha det. Efter många timmar med alkohol och trevligt sällskap, dock för lite sömn var det dags att kliva av båten och ta sig till gymnastiksalen för att ha idrott på morgonen, och otroligt nog så klarade jag det galant. Hoppade och studsade till musik utan problem, super woman or what?
Efter idrotten var det dags att ta igen det tidigare dygnets sovtimmar så jag åkte hem med D till pappa och sov resten av dagen samt läste min nya chic tidning. Har väl inte så mycket mer att säga om det så jag låter bli, kram!
/M


Enda bilden jag kom med på på min egna kamera.. haha fyllehasar?


Toker i snövit (Christian) och Frida - Christian med banan


Vicky och Mia - Nille och Christian


Christian - Nille och Christian som dansar tryckare


Nille, Christian och Timmy - Vicky och Frida


Mia - Vicky


Christian, Nille och Timmy - Mia, Timmy och Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0