Trams när man är rund om foten

Jag måste erkänna. Efter några cider sådär så kan jag kasta ur mig en del minnesvärda kommentarer. Satt nyss och lyssnade på en video som jag spelade in när jag och mia var påväg hem från visby. Vi pratade om att vi skulle äta shish kebab dagen efter.
Madde: Shish kebaaaab!!
Mia: Jag måste ha.. shish kebab!
Madde: Shish kebab!
Samtidigt
Mia: Jag måste fortfarande ha en tändare nu..
Madde: Fuck vad gott!
Mia: A jag känner de, allting sitter löst i den här jävla..
Madde: Mia jag har värsta eld *hick* sex is on fire så jag kan blåsa igång din cigg.

Jag har känt bruden i 10 år nu men jag kan ändå inte fatta hur vi konverserar. Men jag gillare! /M


Kommentarer
Postat av: Mija

haha, lite full på bilden också ;) hihi nästa år kör vi igen :)

2009-09-24 @ 21:29:08
URL: http://mijaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0