Sushi time

Hej allesammans!
Vad har ni för er? Jag har själv varit i skolan, tränat men just nu sitter jag inne på Lobby där jag och pappa har ätit lunch, sushi vart det från Depå. Mmm så gott det var. Vad som händer mer idag vet jag inte.. ska väl åka hem och ta det lungt.
Men imorgon slutar jag tidigt och efter skolan ska jag och Deniz gå i stan och sen följer han med mig hem och gör mig natt sällskap, ååh så mysigt.
Bara jag inte hittar något som "jag bara måste ha" för då blir det jobbigt. Men men, nu måste jag dra mig tillbaka så får vi höras och störas senare. Kram på er sötnosar /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0