Söndag

Går dagen var.. intressant. Nej men den var trevlig, vi vandrade runt lite på stada och jag hittade ett par nya skor som jag måste ha! Helt sjukt snygga. Bild dyker upp när dom är införskaffade. Och minns ni koft-tröjan som jag ville ha? Jag provade den men den levde inte alls upp till mina förväntningar så det blev inget köp.
Kvällen bjöd på kort spel och annat kul. Vi umgicks mest och hade trevligt. Vaknade imorse och städade i köket och matrummet sen fick jag skjuts hem av snälla Niklas.
Och nu är jag hemma, ny duschad och försöker plugga. Shit vad segt det är. Har noll lust men måste om jag ska spika mitt mvg. Har en liten paus nu.
Just nu tänker jag på vad det ska bli för middag ikväll, hoppas att det blir... PIIIZZAAA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0