Rain

Regn, regn ,regn. Jadu, mycket regn är det denna torsdags kväll, det bara öser ner. Men jag måste erkänna att det är mysigt att ligga i sängen och höra hur regnet puttrar mot fönstret. Varje gång dessa guds tårar faller ned på oss så tänker jag på mina älskade gummistövlar. Jag vill så gärna ha dom, men dom är sååå dyra. 1000kr för ett par gummitutor. Fast de är jävligt coola och det är ett bra märke, plus jag kommer aldrig behöva köpa ett par nya. Ett köp jag kommer kunna ha resten av mitt liv.. och hur bra är inte det? Får se, har velat haft de i över ett halv år nu så snart kanske det är dags att köpa. Ska bara skita ut lite pengar först.
Sov gott sötnosar, hoppas ni kan se det positiva i regnet för att det kommer inte sluta på grund av att ni är missnöjda,
love /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0