Nu är det slut på veckan

Morsning korsning!
Då var man tillbaka framför dumburken igen. Denna gång ett steg närmare min födelsedag. Deniz och mamma har något fuffens för sig så jag är så spänd på vad det är dom viskar om. Men dom vägrar att säga något.
Annars då.. skoldagen har varit bra, flöt på som den brukar.
Dock har mina lår fått för sig att strejka så jag har lyckats få sträckningar i båda låren! Det är bra jobbat!
Vad har jag gjort utan att blogga om? Jag har följde med mamma till värmdö i onsdags där hon gjorde en ny tattuering. En kvinnlig viking på underarmen. Blev väldigt coolt måste jag säga.
Och i samma veva passade vi på att titta på den lilla nykomlingen Nova. Guuud så sööt hon är. Ville bara hålla och krama ihjäl henne men eftersom hon är så pass liten och jag förkyld fick jag bara titta på henne. Aaw man får lite längtan när man ser de små liven. But my time will come, some day.
Idag ska jag bara ha hemma mys med mamma och Theo då vi ska äta fajitas och annat gott.
Och imorgon är det fest i älvsjö som gäller med Sussan och Carro. Vet inte om vi blir fler än så men jag gillare ändå!
Ska ner nu och hjälpa mamma och handla. Förresten! Jag har laddat upp bilder på fejjan från kräftskivan, very nice.
Ha en fortsatt bra dag så hörs vi kanske senare! /M

Mammas tattoo   Nils och hans lillasyster Nova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0