Morgondagens höjdpunkter

Morgondagens höjdpunkt är färgningen som inträffar klockan 13.20 i Rådhuset. Mörkbrunt är som sagt färgen som gäller och jag tror och hoppas att det kommer passa mig som smäck! Efter färgningen är det direkt hem, piffa upp sig och åka mot Årsta havsbad där det är kräftskiva som gäller med brudarna. Gissa om jag är taggad! Fyfan vilken bra dag det kommer bli! Först förändring (förhoppningsvis till det bättre) och sen girls goes crazy night. Det kommer bli super kul.
Idag köpte jag kräftor och snacks. Visste inte riktigt vad alla ville ha (blir ungefär 6-9st) så jag köpte lite allt möjligt. Typ som två olika chips sorter, ostbågar, jordnöts ringar, popcorn och chilli nötter. Och inte får vi glömma ballongerna och serpentinerna som vi ska smycka borden med.
Det blir vad man gör det till, och det kommer att bli en hejdundrans kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0