I thougt so

Nu har jag fått reda på (inkluderad egen undersökning) att det inte var 2009 Victoia show som gick igår. Det var 2008, alltså en repris. Vilken lättnad det blev när jag insåg att jag inte missat årets show. Tyckte väl att det var konstigt, det brukar alltid vara jätte mycket reklam för showen och dessutom brukar den vara i november. Men nu kan jag vara lugn och invänta 2009 show, den kvällen ska jag mysa med dipp och smaskiga grönsaker.
Men nu ska jag inte blogga mer utan duscha och göra mig i ordning för sängen så jag orkar upp imorgon då det är karneval och jag ska vara utklädd. Bild på resultatet kommer upp imorgon.
Hoppas ni haft en bra dag alla läsare och bloggare och så får ni ha en fortsatt trevlig kväll.
Godnatt för min del. /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0