HP2A Karneval

Ja ni, vi vann inte karnevalen i årskurs 2, konstigt nog! Jag tyckte absolut att vi skulle vunnit men eftersom inte alla var utklädda (3st) så försämrade det oddsen att vinna. Nej istället vann ett gäng nunnor.. HALLÅ?! Nunnor finns ju nu också.. vad ska nunna vara för tidsepok? Nej, inte godkänt tema enligt mig.
Men nästa år då jävlar! Då SKA vi vinna för jag ska tamifanimej springa ut först!
Här kommer lite av resultaten av vår utklädnad och för er som glömt så hade vi temat Egypten, men det ser ni väl alla? Tänkte väl det! Karnevalen bjöd i alla fall på en hel del, Flintstone, nunnor, vikingar, cow boys, egyptsier och så lite naket på det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0