Hårlaser Kliniken på Kungsgatan

Min mamma var med i senaste nummret av Amelia då hon gjorde reklam för min mosters och hennes killes nya företag. Nämligen Hårlaser Kliniken. Super smart idé, för de som har tunn hårväxt och för de som vill ha tjockare hår. För de som helt enkelt vill ha mer hår på huvudet. Jag följde med till kliniken en gång för att se hur det såg ut och det var riktigt fräscht och fint. Fick även prova på en behandling och det var bekvämt eftersom man samtidigt fick sitta i en stor skön massage stol. En behandling tar inte mer än 20 min men det krävs lite mer än en behandling för resultat men det är det ju defnitivt värt om man har ett behov av mer hår.
Det humoristiska i det i hela är att min mosters egna företag Light Care ligger i samma lokal och då jobbar hon med att ta bort hår. Dock inte på huvudet utan på anra kroppsdelar. Så i en och samma lokal kan du både få och bli av med hår, effektivt.
Här är bilden från Amelia..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0