Håkan H

I fredags var jag på Håkan H på grönan. I vanliga fall är jag inte något direkt fan av hans musik men live var det riktigt bra. Blir en helt annat grej och en helt annan känsla live. Så det vart defnitivt godkänt. Hur mycket folk som helt och mina fötter vart mosade varje gång publiken fick för sig att börja hoppa, ajajaj. Har ont i höger fot nu efter, lyckades till och med få ett litet blå märke på foten.
Men det var en trevlig show tillsammans med Julle och Fredrik så lite fotmos tyckte jag det var värt.
Efter showen åkte vi båten över till slussen vilket jag tyckte var riktigt mysigt och där skilldes vi även åt, jag hem och Julia och Fredrik ut för att festa.
Som ni ser har min blogg en ny design. Jag och Deniz satt nämligen igår och jobbade på min nya blogg design, det tog sin tid men jag är nöjd med resultatet och tycker att det vart riktigt bra för ett första blogg design försök. Dessvärre har vi inte riktigt lyckats anpassa head bilden efter sidan men det kommer det med.
Men vad tycker ni? Visst har vi gjort bra ifrån oss? Och tack så mycket för hjälpen hjärtat, du är en klippa! /M



Bilderna är en aning suddiga men det belv svårt att hålla kameran still när alla människor hoppade runt omkring en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0