Grattis på mig!!

Idag fyller jag 17 år. Och dagen har startart helt underbart. Vaknade imorse av härlig fördelsedagssång då Mamma, Theo, kusin Jessica och Deniz tågade in i sovrummet med frukost på sängen och presenter. Att Jesscia var med var en glad överraskning bara det, blev förvånad och jätte glad. Fick blåsa ut ljusen på den choklad doppade jordgubbs tårtan, äta scones, smoothie och mumsiga cupcakes. Oh vad jag älskar min bak mamma!
Fick super fina presenter också, en skinnjacka av min älskling, ett par snör stövlar av mamma, ett par lack leggings av Jessica och armband, hårblomma och spegel av min lilla lillebror.
Efter den mysiga frukosten blev det till att städa lite i rummet och sedan göra sig i ordning för att åka in till stan och äta lunch buffé på 8:n tillsammans med mamma och pappa.
Och nu är jag hemma igen och vilar magen från all mat, men har ändå lyckats trycka i mig min mammas kända cheesecake.
Senare ska jag och Deniz åka in till stan och äta middag för att sedan gå på bio och se "The ugly truth" Oh vad jag längtar!! Har velat se den länge, myspys.
Men nu ska jag mysa vidare med min älskling. Ska ta kort sen på mina fin fina presenter så att ni får delta i min lycka.
Vill förresten tacka er alla som hört av er och sagt grattis. Jättegulligt, love you all!
/Födelsedags M





Kommentarer
Postat av: Jessie

haha gud va söt du är babe! Ja tror du ser riktigt sexig ut i dom där lackisarna ;) grattis igen!

2009-09-27 @ 21:47:05
URL: http://jessienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0