Plugga eller stan? Svårt beslut.

Godmorgon blogg världen!
Har ni haft en bra start på dagen? Det har i alla fall jag. Idag hade jag tänkt att jag skulle plugga under dagtid och gå på fest under kvällstid.. men är inte säker på att jag vill plugga. Mitt huvud har andra planer för mig idag, som att gå på stada och införskaffa mig den fina koft-tröjan som jag la upp igår. Sen tänkte jag även köpa min älskade väns födelsedags present då hon bara fyller år 2 dagar efter mig, Mia.
Fast jag skulle verkligen behöva plugga .. hm hur ska jag göra? Jag har ju hela dagen imorgon och måndag på mig.. kanske bara ska läsa igenom mina anteckningar. Då har jag i alla fall fått en start och något att tänka på när jag lever det härliga livet på stan.
Då kommer nästa dilemma här näst.. vem ska bli mitt offer på stan? Ska slå min kusin Jessica en pling och se om hon vill leka med mig.
Vad ska ni hitta på idag? Jag skulle egentligen behövt sätta in pengar på mammas konto då hon ska hjälpa mig att beställa ett par skor men banken är stängd så det gick väl som de gick. Varför har banken stängt på lördag- söndag. Är det för att alla rånare har mer fritid till att råna dom då? Det är den enda anledningen som jag kan komma på..
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0