Äntligen fredag

Hello sweeties!
Morgonen började med att jag åkte med tåget till skolan då Deniz hoppade på i fridhemsplan för att sedan möta upp Sussi i skanstull och sällskapa till skolan.
Väl i skolan var matte första lektionen.. och det gick som väntat. Jag fattade ingenting. Efter det var det mentor tid då vi diskuterade karnevalen och temat är Egypten då jag ska vara tjänarinna.
Och nu sitter jag och väntar på bättre tider, eller rättare sagt på att engelska lektionen ska börja.
Efter engelskan är det näthandel c som gäller sen är dagen slut! TJIHU!
Klockan 20.00 ikväll är det Håkan H på grönan med Julia som gäller, önska mig fint väder!
Tills vidare får ni ha en skön och mysig dag. Kram /M


Kommentarer
Postat av: Sussi

Men skruuuttt vaaaaaad sööööööööööööt!!!!!

2009-09-06 @ 13:40:19
URL: http://sussitussi.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hihi visst var den det! Blev helt kär i den lilla bebis igelkotten :)

2009-09-06 @ 14:10:12
URL: http://madeleineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0