9 månader

Eftersom att mitt internet har krånglat så har jag inte kunnat uppdatera så bra men nu verkar det funka galant igen. Hur som..
I tisdags hade jag och min älskling vart tillsammans i 9 månader. Och varje månads dag så gör vi någonting mysigt ihop. Inget speciellt sådär men umgås och visar extra uppskattning. Vi valde att ha picknick i det oväntat fina vädret. Så vi kokade korv, handlade bulle och kakor och satte oss på en äng och bara mös. Och det bästa av allt var att solen lös, och att vi var i stort sätt helt ensammna. Oh det var så mysigt. Något av det mysigaste jag gjort faktiskt. Vi bara satt/låg där och mös och prata och skratta.
När det började bli lite kyligare drog vi oss hemåt där vi kollade på film och i vanlig ordning somnade jag i hans famn, varm, trygg och kär.
Obeskrivlig tid med dig hjärtat, love you<3
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0