Sensation White

Min kusin Jessica kom hem för några dagar sen från Danmark då hon vart på sensation white. En så himla cool fest som arrangeras på olika platser (i europa/världen?). Man ska vara helt vitt klädd och så är det black lights överallt, ni vet uv-ljus? Ville hemskt gärna följa med i år och när jag blev erbjuden vart jag besviken över att behöva tacka nej då det är 18 års gräns. Men nästa år.. då jävlar! Då blir det sensation Madde in white. Något att se fram emot. Någon mer än jag som planerar inför framtiden?

Nästa år kommer mitt huvud att finnas med på en liknande bild.

Kan ni fatta hur stort det här är? Titta bara på hur mycket folk det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0