Fars dag

Som ni flesta vet så är det farsdag på söndag.. vilket betyder att man ska uppskatta och vara extra snäll mot sin pappa. Jag hade tänkt att köpa ett par röd lysande skor till min pappa från scorett som kostar 500kr, då han har sagt att han vill ha ett par skor med en väldigt stark, nästan lysande färg. Frågan är om han kommer gilla dom.. man kan ju byta.. meeen. Jaa jag vet inte. Annars tänkte jag köpa ett par strumpor som det står "Pappa är bäst" på och två trisslotter samt en sten som det står "jag älskar dig" på. Ekonomiskt eller oekonomiskt? Jag vet inte. Äh! Jag köper skorna och ser vad han säger.
Vad tror ni? Kommer han att gilla dom? Det är naturligtvis i en mycket starkare färg än på bilden.


Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag tycker dem var skit fina! Han borde tycka det med :D

2009-11-05 @ 23:16:43
URL: http://sussitussi.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Oh super! Jag hoppas verkligen det, pinsamt om han inte skulle gilla dem. Men annars övertygar jag honom om att han vill ha dom ;) haha man tar vad man får :)

2009-11-06 @ 00:39:03
URL: http://madeleineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0