11 månader

Idag har jag och min älskling varit tillsammans i 11 månader, vilket känns långt men underbart. Tiden har gått väldigt fort, snart är det ett år. Detta betyder att vi ska ha en egen mys dag idag då vi ska gå på bio och se "Flickan som lekte med elden". Hoppas den är bra.
I övrigt har jag inte bloggat på ett tag. Det var halloween igår. Hur firade ni det? För mig började dagen med gossip girl i sängen och sedan vid 17.00 tiden åkte vi hem till Micke för att fira hans 18års dag. Där åt vi och umgicks, lekte charader.. vilket jag måste säga jag är grym på. Hur som, Natha, Dempan, jag och Micke letade efter fest utan resultat. Det hela slutade med att Natha och Micke åkte hem till henne och jag och Deniz åkte till kyrkogården och kollade på alla tända ljus och hälsade på mormor. Måste säga att kyrkogården är en mycket vacker plats under halloween. Tända ljus överallt som bringade värme i den kalla höst/vinter natten. Efter kyrkogårdsbesöket blev det hem och titta på gossip igen. Vad kan jag säga? I'm obsessed.
Nu har jag vaknat upp, för tredje dagen i rad i Deniz säng (vilket är rekord). Vi började med att kolla på en skräckfilm för att sedan nu äta frukost och sen ska jag kolla gossip, igen. Och Deniz ska kolla matchen, blä!
Nu är jag hungrig, ciao! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0