Strålande lördag

Vilken super dag! Super duper väder hela dagen lång, kändes nästan som utomlands. Jag har spenderat min dag med kusin Jessica på stan då vi båda fick med oss för mycket hem. Jag skulle bara ha köpt ett par skinn liknande leggings, jag kom hem med ett par leggings och två par tröjor. Men en utav dom köpte jag faktiskt på h&m så jag stödjer "fashion against aids" kampanjen så den var även för välgörande, hehe.
Nej men är riktigt nöjd. Efter stan åkte jag och Peck hem till mig, hon sover nu på soffan och jag har på mig mina nya älsklingar så dom anpassar sig och gås in efter mina fötter.
Ikväll är det fruktsallad som ska hackas så det blir mys pys med kusselin och älskling som är påväg hit nu. Blir en mysmys lördag och imorgon ska jag sola, träna och plugga. Men snart är pluggandet slut så då ersätts det med träning, wihu!
Men nu är pausen över så ska fortsätta att titta på programmet. Hoppas ni haft en lika bra/ mysig dag som jag har haft. Bilder kommer upp senare. /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0