Shoe lover

Nu har mina älsklingar kommit! Beställde tillsammans med twini ett par orange/korall färgade klackisar från H&M för ett bra tag sen men nu har de äntligen kommit. Ska gå och hämta dem imorgon, oh sommaren kap är snart på mina fötter.

Skorna jag skulle köpa från top shop gick det som vanligt med, det funkar inte och idag när jag kollade in på deras hemsida kostade skorna helt plötsligt 1350 kr istället för 700 kr INKLUSIVE leverans avgift, konstigt.
Hoppas det bara blivit något fel på sidan och att det är normalt imorgon igen så jag kan köpa mina små älsklingar.

Har även spanat in ett par svarta godingar på scorett. Det är svarta, högklackade pumps med nitar, så jädra coola. Dom ska jag bara ha, kostar 700kr så det får bli inköpet om 2 veckor. Kan inte släppa ögonblicket då dom satt som smäck på min fot och bara skrek KÖP MIG!! Och inte kan jag neka något så vackert, nej nej.

Här är i alla fall en bild på mina kärlekar från H&M

Är de inte underbara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0