Nu är det på g

Nu känns det verkligen! Snart är skolan slut för denna termin och vi går på sommarlov. Så jävla skönt. Kan inte längta mer. Och nu är det som skönast också, avslutnings uppgifter och inläming av bäcker. Det är det bästa, att få lämna in böckerna, det är som en börda lyfter från ens axlar, helt underbart. Och inte nog med det, det är strålande, hettande sol ute.
Fick idag reda på att jag fick full pott på medeltids provet så MVG ska jag nog kamma hem i svenska, hoppas hoppas hoppas. Och även att jag fick g i matte!! Fattar ni?! Jag klarade matte nationella. G var 19 och VG 35. Jag fick 29, HA! Närmare VG än G. That's fucking great. Så det är jag super nöjd över.
Kommer vara skönt de sista veckorna nu innan skolan slutar, riktigt nice.
Har duschat, målat naglarna och borstat gaddarna så nu ska jag bara njuta av att sitta här och inte behöva göra någonting. Bara slappa, gissa om jag njuter.

Skulle gått ut i helgen med Sussi. Dessvärre fick jag inte min veckolön denna vecka så hade inga pengar till det, tråkigt nog. Men vi får köra nästa helg eller när hon nu kan, yes we gonna! Jag fick alltså köra lördags mys med Mia istället. Det var längesen jag träffade henne så det var faktiskt riktigt behövligt. Inget ont som inte har något gott med sig.
Och på torsdag ska det bli shopping runda med mia på stan, okej hon ska shoppa. Men om jag fått mina pengar tills dess så ska jag införskaffa mig ett par skor. Ett par svarta med nitar. Så grymt läckra. När dom är på rätta plats, alltså hemma hos mig på mina fötter så ska jag fota och lägga upp på bloggen så ni får se mina nya beauties. Efter dom ska jag bara köpa mina chockrosa gummistötar sen är det sko förbud ett tag fram över. Får köpa kläder istället, behöver köpa lite sommar kläder som jeans shorts och en klänning. Det blir super.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0