EY BRO!

Eller som jag säger, hej allihopa!
Idag är det då måndag, en av de värsta dagarna som finns på en vecka. Eller vad tycker ni?
Idag skrev jag ett svenska prov om medeltiden, och det gick super. Ibland är jag riktigt glad över att jag stannar hemma och pluggar istället för att gå ut och göra sånt som jag kan göra de dagarna jag inte har prov att plugga inför.

Efter skolan gick jag som varje måndag och hämtade lillen som hade trasiga byxor och kalsonger, åkt på rumpan i en ramp då en spik sprättade upp både tyg och hud så nu har snutten ett gigantiskt plåster fast plåstrat på den lilla rumpan.
I övrigt har jag bara tagit det lungt och duschat och fixat mig för sängen. Nu är det klassikern, Pretty Woman på tv med Julia Roberts och Richard Gere. Grymt bra, så ska se klart på filmen och sen gå och lägga mig.
Imorgon bitti är det matte nationella igen, del prov 2. Känns mindre roligt med tanke på att jag hatar matte och inte kommer klara av det, ingen idé för mig att plugga för jag förstår ändå ingenting. Ingen som helst logik i matematik, hate it oh I hate it!
Men nu, film. Ha en fortsatt trevlig kväll
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0