Vilken härlig dag

Tjabba tjena hallå där!
Vilken härlig dag! Stannade hemma från skolan idag för att vi skulle bara haft 2 lektioner och jag hade viktigare saker än att gå dit och inte göra någonting.
Så vad har jag gjort idag? Bärjade med att jag gick upp klockan 10.00 och åt frukost. Sedan laddade jag över lite bilder till datorn. Efter det drog jag på mig ytterkläderna och tog en promenad upp till vällingby centrum för att lämna tillbaka ett par skor som jag köpt. Bitter fitta till butiksbiträde men vad ska man göra. Sedan tog jag mig till ÖB för att shoppa loss på städsaker. Ja som ni vet så städar jag en gång i veckan hemma hos min pappa tills jag fått ett "riktigt" jobb. Solen sken och allt kändes så himla skönt så jag tog tillfället i akt att gå bort till ICA nära i Råcksta för att hämta ut mina skor från ellos. Det blev alltså en riktig långpromenad för mig men det var härligt.
Väl hemma sliter jag upp paketet och hoppas på att det ska blivit rätt denna gång. Och det var det! Rätt sko med rätt storlke och färg. Gissa om jag blev lycklig. Hoppade av glädje och ringde direkt upp min älskling för att meddela att mina skor kommit och att de passar.
Så med all lycka och energi som jag fått tog jag tag i städandet och städade gärnet i flera timmar tills jag äntligen var klar.
Och nu har jag lagat till min middag, det blev kyckling soppa. Och bara tar det lungt framför dumburken. Ska snart hoppa in i duschen för att lite senare plugga och sen till sist lägga mig i sängen och sova.
Vilken underbar dag! Hoppas vädret håller i sig till imorgon.
Ha en trevlig kväll så hörs vi av när vi hörs av.
/M

Kommentarer
Postat av: Sussi

Dålig uppdatering Madde, är djupt besviken på dig! Du borde ta vara på oss läsare.

MER BLOGGANDE ÅT FOLKET!



<3

2009-04-08 @ 18:07:23
URL: http://sussitussi.blogg.se/
Postat av: Madeleine

SÅ LEDSEN READERS! :(

Men tiden räcker fan inte till.

Ska försöka bättra mig, sorry and forgive me <3

2009-04-13 @ 17:26:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0