Hemsk teater

Tjena tjena nu är jag tillbaka för att underhålla er denna onsdags kväll med mitt lite av mitt liv.
Dagen började med att jag har skrivit 2 prov i skolan, båda gick bra måste jag säga. MVG sitter alltid fint.
Sedan raka vägen in till stan med älsklingen för att möta upp gullan och dra i oss en våffla, det är trots allt våffeldagen. Sedan blev det köp av jacka för mig och även ett beslut som jag tog gjordes idag.
När jag känner att något inte är bra eller att jag mår dåligt eller något liknande får jag lite halvt panik och antingen äter eller köper ett impuls köp. Denna gång fick ett par vita pumps från scorett för 699kr bli mitt offer, vilket jag ångrar nu. När pengarna ska räcka så gäller det att prioritera vilket jag får göra nu lagom till att alla tar studenten och vår garderoben ska uppdateras. Så imorgon ska jag lämna tillbaka skorna och köpa en väska för 350kr istället. Låter bra va? Känns som om jag verkligen vill ha skorna kan jag köpa dem om någon månad eller två när jag kommer kunna använda dom. Smart va?
Hur som, efter stan åkte jag och Deniz till kärrtorp för att gå på teater, "Ferdydurke". Vilket var något av det sämsta jag sätt, ingen fattade någonting och mans skådespelarna grov hånglade och slickade varandra i hela ansiktet. Under teaterns gång hände allt från kommentarer som "Jag ska våldta ditt öra" till att männen grov hånglade och gick runt i stringkalsonger och smekte varandras lår och misshandla tjänstefolk. Helt sjuk var den, SE DEN INTE! enligt mig. Hemsk upplevelse, tror inte att jag kommer gå på någon slags teater i fortsättningen, tyvärr. Men men.
Efter den hemska upplevelsen blev det tåget hem och nu sitter jag här och ska snart sova.
Imorgon är det 2 lektioner i skolan så jag skiter i de och lämnar tillbaka mina skor och städar imrgon istället.
Hoppas ni haft en trevligare onsdags kväll än vad jag har haft.
/Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0