Onsdags kväll

Kom nyss hem från en mys mysig fika i stan med kusselinen Jessica. Vi pratade om allt och ingenting. Kom bland annat in på vad vi tror att alla vi kusiner kommer jobba med i framtiden. Intressant det där, och faktiskt inte helt omöjligt det vi kom fram till. Men det som måste nämnas som jag skrattade ihjäl mig åt det var när vi snackade om blondiner. Varför en blondin anses vara dum på grund av sin hårfärg och blablabla. Och så säger jag..
- Men alla som är blonda är ju inte dumma..
och då säger peck med den där "dumma blondin rösten"
- Ja eller hur, Einstein var ju fan blond
Och herregud vad jag skrattade, att bara säga en sån sak på det sättet kändes blont. Men riktigt kul var det, tack för det goda skrattet hjärtat :)
För er som inte förstod det så är hon blond..
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0