My fault

Jag har blivit riktigt dålig på att blogga, vet inte vad det beror på. Att jag inte har tid över, kanske för att jag inte har lust eller om det är för att jag inte har något positivt att skriva.
Har fyra prov denna vecka, skam. Skrev ett prov idag, näthandel. Imorgon är det dataprov och sen på onsdag så är det matte prov. Och på det ska jag sen klämma in ett marknadsförings prov någon dag, just kill me. Lyssnar lite evanescence, kanske inte gör humöret mer uppåt men man behöver inte alltid vara glad. Änfast jag försöker.
"Det är såhär man mår när man hemligheter har" Well, I'm not gonna tell you. Jag varken vill, orkar eller kan prata om det. Jag håller en del av mitt liv gömt för några av mina närmsta, jag gör det inte bara för att jag inte vill att någon ska veta. Utan även för att skydda honom, jag vet att man får en helt annan uppfattning om honom om man skulle veta. Jag fick till och med det, jag ville inte få reda på det. Men allt kan man inte bestämma över, speciellt inte vad andra ska säga. Jag försöker lägga denna börda på hyllan och le för det som finns kvar hos mig. Jag ler för er men framför allt för mig själv.
Has no one told you she's not breathing

Kommentarer
Postat av: Deniz

Power baby ;-)

2009-01-13 @ 08:54:26
Postat av: MumsMums!

Hej, vem är han och vadå för hemlighet du inte ville veta om?

2009-01-26 @ 16:31:08
URL: http://skandaldrottning.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hehe, om jag hade velat nämna vem han var så hade jag skrivit ut det men nu vill jag som sagt inte att någon ska veta vem så tyvärr kan jag inte svara denna gång :/

Men det handlar om att en nära vän har nu berättat att han vart knarkare i ex antal år och jag har känt honom way back utan att veta något om det.

Nöjd med det svaret ?:)

2009-01-26 @ 21:39:00
Postat av: MumsMums!

Jag antar det. Synd! stackare, det var ju inge roligt. Hoppas du lever vidare glatt! :)

2009-01-30 @ 13:56:28
URL: http://skandaldrottning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0