Lång dag

Vaknade tidigt imorse, började egentligen 10.00 men skulle på ett möte klockan 08.30 innan skolan så fick gå upp tidigare. Okej, kan säga att det var värt det men hur som. Efter mötet vart det raka vägen mot skolan.. som flöt på som vanligt. Där emot fick jag ett litet utbrott, på grund av Gunilla såklart. Jag bara informerade henne, på ett trevligt sätt, om att hon tänkt ge mig informationen om när jag ska på intervju samma dag som jag skulle börja jobba. Vet inte vad men den bittra tanten fick ett utbrott och gick till attack.
Babbla om något blablabla och sen "ja om du inte åkt utomlands och gått på intervjun i tid så..men om du ska vara på det sättet så.."  Men hallå? Ni har ju varit så himla duktiga på att informera? INTE. Jag hade ingen aning om att vi skulle få gå på intervju och grejer.
Minns inte exakt vad hon sa men det var något i stil med det jag skrev. Usch, hatar den där satmaran. Och sen när hon väl ringt samtalet och jag kom tillbaka var hon jättetrevlig. Humör svängningar? Haha jag misstänker att hon har ett hemligt sex liv med killen från Stadium och blev på gott humör efter att pratat med honom.
I alla fall, efter skolan åkte jag och Deniz hem till solna och hämtade lillen. Vi lagade hamburgare, eller vi tog färdiga och gjorde om dom till våra egna, jag vet att det låter stört. Fråga inte hur det gick till.
Efter maten skulle älsklingen egentligen hjälpa mig att plugga men helt plötsligt fick jag en trött chock och kunde bara inte hålla ögonen öppna. Vi somnade på sängen och sov i ca 1timme. Sen försökte Denizo väcka mig men jag kunde bara inte vakna. Tror att han blev lite halv sur på mig, lätt retlig kanske? Äh, ingen större fara. Vaknade upp 20.30. Okej vakna upp.. jag blev väckt ännu en gång.
Sen dess har jag inte gjort mycket mer än att dega vid datorn. Imorgon är det jobb som gäller klockan 10-17.00 efter det blir det fika med Mia älskling. Det var ett tag sen så dags att hooka upp och gå igenom livets händelser. Efter det vet jag inte vad som händer och fötter, det visar sig. Jag hittar på något.
Nu ska jag duscha och sen sussa och vara väl utvilad till första dagen på jobbet imorgon. Önska mig lycka till!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0