I feel good this wednesday

Hej alla söta. Hur är det mer er?
Själv mår jag alldeles super faktiskt. Fick tre trojanska häst virus i min dator men de har nu förintats så det känns super, jag har hittat mina dröm tapeter, jag är ledig imorgon, lyssnar på en grymt bra låt, pratat ut om en börda och jag vet inte riktigt vad mer men känner mig på topp. Allt gick som det skulle för mig idag, för omväxlings skull. Jag ska snart hopp i säng och sussa och sova ut imorgon. Vi är nämligen lediga imorgon på grund utav fotbollsturnering, och det är ju alltid trevligt med lite ledighet såhär mitt i veckan. Dock jag ska ändå plugga imorgon och få en hel del skoljobb klart, det är mycket nu.
Tidigare idag på eftermiddagen mötte jag upp kusselin Pessica och fikade. Riktigt mysigt och framför allt härligt att få prata om what's new. Mycket skratt och prat...
"Ja men man måste repetera och säga till dom flera gånger, de är som bebisar"
Jag fick till och med Peck att ramla ur soffan, den ni!
Men nu som sagt var det säng dags. Sovgott, somna torrt och vakna vått ;)
/M

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha ja män är som små bebisar. Det gråter och måste ha en massa kärlek....sånt trams orkar vi itne med eller hur? :D

2009-01-30 @ 11:25:07
URL: http://lovelycity.blogg.se/
Postat av: Madeleine

haha nej precis, lagom mkt av kärlek och inget gråt så är jag nöjd ;)

2009-01-30 @ 19:45:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0