Come back

Tjabba tjena hallå folket!
Det var nu ett tag sen sista jag var här, inte bra. Har haft fullt upp och inte orkat skriva något but now I'm back on track. Har hänt en hel del sen sist vi hördes.
- Jag har pluggat och kommit ikapp med allt i skolan, bra jobbat där
- Firat Seth
- Fått reda på att min Twini lämnar mig för resa i 3veckor
- Börjat jobba på Stadium
- Fått nytt termins schema som rent ut sagt suger
- Stor städat och nu bor ensam i mitt rum igen, skönt som fan
- Tagit på mig ansvaret att vara katt vakt åt 4katter på två olika håll under 4 dagar.
- Fixat/installerat TV:n i mitt rum, med hjälp av pojkvännen då
Och allt vanligt trams.
Idag har jag varit med Deniz älskling och myst. Senare under dagen åkte jag till kusselin Twini och pluggade. Bästaste plugget ever. Det var mysigt och roligt samtidigt som jag fick det jag behövde göra, gjort. Så nu kan jag allt till svenska provet imorgon. YES!
Imorgon är det skolan och sedan försöka göra allt för att hinna träffa twin och äta semlor ihop innan hon åker ifrån mig. Hm, tycker inte om det. Men är glad för hennes skull, hon behöver få komma iväg och leva livets goda. Hoppas verkligen att vi kommer hinna ses en snabbis.
Sen efter det är det hook med andra kusselin Peck. Ja och efter det är det chill hoppas jag.
Vi hörs imorgon för jag har ju som sagt gjort come back och ska göra mitt bästa för att underhålla er med min vardag. /Good night folks M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0