Början på det nya året

Okej då var det ett nytt år med nya tag. Men jag vet inte vad jag ska tycka om det ja. Det har inte vart en sån super start direkt. Lagom till att det skulle bli nyår så fick man reda på en hemsk sak. Som har följt med in på det nya året. Känns inge kul alls att starta såhär. Men jag hoppas att det kommer bli bättre med tiden.
Igår/idag var jag men pojkvännen. Det var mysigt som alltid. Och snart fyller han år också, närmare sagt på måndag. Jag har tänkt en hel del på vad jag ska köpa till han, men har inte riktigt bestämt mig än. Har några idéer men skriver inte ut dom här eftersom jag vet att han har en förmåga av att läsa min blogg någon gång då och då.
Så vad händer ikväll? Ingenting. Jag skulle åkt och myst med twini och romina hos smedis men kan inte få tag på någon eftersom att min mobil räkning inte har blivit betald, IGEN. Mindre roligt. Det här är andra gången det händer mig. Så jag orkar inte änns tänka på hur länge jag inte kommer kunna vara kontaktbar. Man känner sig verkligen helt handikappad utan sin mobil. Suger riktigt hårt.
Today it's fuck my life.. tomorrow I hope for some joy.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0