Underbar liten rolig historia

En amerikansk turist hade nyligen varit i Kina, där han levt promiskuöst, utan att ha använt kondom. Han kom hem till USA och efter en vecka vaknar han med gröna och lila fläckar över hela penisen. Han går till doktorn som tar många prover.
- Jag har dåliga nyheter, du har Mongolisk VD, det finns inget botemedel. Vi måste amputera!
- NEJ! Skriker mannen, jag vill tala med en annan läkare!
Han går till en kenisisk läkare som säger:
- Dumma amelikanska doktol, vill alltid opelela. Tjäna mel pengal så. Behövel inte opelela!
- Tack gode gud! sa mannen.
- Ja, sa doktorn, inte oloa sig. Vänta 1 vecka. Penis lamla av själv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0