Söt sug

Hej alla söta!
Idag är det måndag, var ett tag sedan jag uppdaterade er, ledsen för det. Men nu är jag tillbaka igen.
Så vad har jag gjort? I fredags gick jag på middag med älsklingen efter jobbet hemma hos en tjej i klassen. Det var då jag, Denizo, Eve, Anna och Oliver som spenderade våran fredags kväll ihop. Det var faktiskt riktigt roligt, vi åt god mat och spelade spel. Charader är något som jag är grym på, det är nog världens roligaste spel. Det blev dock rätt sent, men jag hade kul hela vägen hem.
Sen så på lördagen chillaprilla jag bara hemma, skönt dock. Somnade tidigt på soffan tillsammans med mamma och lillen. Vaknade av att jag fick på tok för många sms av på tok för många fel människor men men.
Och sen så i söndags handlade jag ett svart glittrigt nagellack på Make Up store för 125 kr, återkommer med kvaliteten senare då jag målat naglarna med mitt nya coola nagellack. Jag gick även på hemligt uppdrag i solna centrum, hoppas det resulterar i glittrande ovationer, en liten ledtråd där. Senare på kvällen gick jag på grekisk restaurang med pappsen, älsklingen, Elena och Kevin. Det var mycket gott. Elektra i sumpan, gå dit!!
Och nu sitter jag här hemma med lilla sjuklingen som hostar och snorar. Stackars ponken, har lagat köttbullar och mackisar så han fått i sig lite mat i alla fall.
Imorgon är det redovisning i turism, vilket jag personligen tycker vi gjort mycket bra. Efter skolan ska jag kolla på när min babe tävlar, hejahejaheja! Riktigt kul att se när han är så duktig, stolt flickvän! :)
Men nu ska jag ta bort nagellacket och testa mitt nya fina nagilis. Måste underhålla mig själv med saker hela tiden för jag är så extremt sugen på choklad, håller på att dö!! Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll så återkommer jag senare.
/M
Min världens sötaste Theodor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0